گنج سعادت

هر گنج سعادت که خدا داد به حافظ از یمن دعای شب و ورد سحری بود

گنج سعادت

هر گنج سعادت که خدا داد به حافظ از یمن دعای شب و ورد سحری بود

گنج سعادت

در این وبلاگ مطالب مفید،جالب و آموزنده ای در رابطه با شطرنج،کامپیوتر و فناوری اطلاعات،دین و مذهب،شعر و ادبیات، سرگرمی و... قرار خواهد گرفت.در صورتی که لینک های دانلود یا فایل های دانلود شده ، مشکلی دارد لطفا اطلاع دهید تا در اسرع وقت اصلاح شود. لطفا بنده رو از نظرات خودتون محروم نفرمایید.

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۶ ارديبهشت ۹۷، ۰۹:۲۲ - محمدی
    سلام
نویسندگان
وب سايت ختم قرآن مجيد وب سايت ختم صلوات

نایدروف ثابت کرد

شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۳۸ ب.ظ

نایدروف جوان دریکی از مسابقات بین المللی در مقابل آلخین به تساوی رسید در این هنگام آلخین رو به وی کرد وگفت ای جوان حالا دیگر میتوانی افتخار کنی که در مقابل قهرمان جهان مساوی کردی .

نایدروف روکرد به وی وگفت ببخشید استاد نتیجه ۵/۱ بر۵/۰ بنفع من است .آلخین کتعجب کرده بود گفت چرا ؟ نایدروف جواب داد من یکبار هم در ورشو شما را شکست دادم .

آلخین گفت تو اشتباه میکنی من اسامی تمام بازیکنانی را که مرا شکست داده اند را میدانم و ثبت کرده ام

نایدروف گفت پس لازم شد من بهتر برایتان یادآوری نمایم .

یادتان هست زمانیکه در ورشو مسابقه سیمولتانه گذاشتید ۲۴ نفر شرکت کرده بودند بعد من ودوستم دیر رسیده بودیم و شما حاضر نشدید ماهم اضافه شویم ویکی از مسئولین برگزاری به شما گفت استاد شما از این دونفر ترسیدید؟ وشما جواب دادید حالا که این حرف را زدید من چشم بسته بازی میکنم بعد شما با ما  چشم بسته بازی کردید و همه را شکست دادید و فقط یک جوان توانست شما را شکست دهد.اون من بودم.

آلخین جواب داد پس این شما بودید که در خانه ( ای شش ) رخ را قربانی کردید و بازی بسیار زیبایی از خود بنمایش گذاشتید؟

من خیلی دلم میخواست چهره آن جوان را آنروز ببینم که اینقدر قشنگ مرا برده.

  • سید شهاب طاهری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی