گنج سعادت

هر گنج سعادت که خدا داد به حافظ از یمن دعای شب و ورد سحری بود

گنج سعادت

هر گنج سعادت که خدا داد به حافظ از یمن دعای شب و ورد سحری بود

گنج سعادت

در این وبلاگ مطالب مفید،جالب و آموزنده ای در رابطه با شطرنج،کامپیوتر و فناوری اطلاعات،دین و مذهب،شعر و ادبیات، سرگرمی و... قرار خواهد گرفت.در صورتی که لینک های دانلود یا فایل های دانلود شده ، مشکلی دارد لطفا اطلاع دهید تا در اسرع وقت اصلاح شود. لطفا بنده رو از نظرات خودتون محروم نفرمایید.

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۶ ارديبهشت ۹۷، ۰۹:۲۲ - محمدی
    سلام
نویسندگان
وب سايت ختم قرآن مجيد وب سايت ختم صلوات

بازی جری،انیمیشن اسکاری با موضوع شطرنج!

يكشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۳۸ ب.ظ


 

بازی جری، انیمیشن اسکاری
فیلم کوتاهی با موضوع شطرنج

«بازی جری» نام یک فیلم کوتاه انیمیشن است که در سال 1997 توسط شرکت "پیکسار" ساخته شده است. این انیمیشن بدون دیالوگ با موضوع بازی شطرنج توسط "جان پیکاوا" نوشته و کارگردانی شده است. این فیلم در سال 1998 جایزه اسکار را در بخش بهترین فیلم کوتاه انیمیشن از آن خود کرد.

[خطر لو رفتن: آنچه در زیر می‌ آید داستان انیمیشن را لو می دهد!]

داستان این فیلم در یک پارک خلوت و در فصل پاییز اتفاق می افتد. شخصیت این انیمیشن به نام "جری" (با صدای باب پترسون) که یک پیرمرد است در پارک در حال بازی شطرنج با خودش می باشد. "جری" با انجام حرکات شطرنج در نقش دو شطرنج باز حاضر می شود و با تغییر مکان خود در پشت صفحه شطرنج به انجام حرکات سفید و سیاه می پردازد. وی برای اینکه دو شخصیت را نشان دهد با برداشتن عینک خود چنین وانمود می کند که دو نفر با هم بازی می کنند. همان طور که بازی ادامه می یابد "جری سیاه" به برتری می رسد و تمامی مهره های "جری سفید" به جز شاه را می گیرد و هنگامی که نوبت به کیش و مات می شود حمله قلبی به "جری سفید" دست می دهد. "جری سیاه" که تحت تاثیر ناراحتی حریف است از بازی غافل می شود  و "جری سفید" در یک حرکت غافلگیرانه با چرخاندن صفحه شطرنج، حریف را در موقعیت کیش و مات قرار می دهد. در پایان هم "جری" برنده دندان های عاریه ای را به نشانه جایزه بازی از حریف پس می گیرد!

 

 اطلاعات بیشتر در سایت پیکسار


 با تشکر ویژه از سایت شطرنجیان
و مدیر توانمند آن جناب آقای خواجویی نژاد


  ویکی پدیا - بازی جری
 

         download icon دانلود (15مگابایت)

          منبع:«آچمز، سایت تخصصی شطرنج ایران»

  • سید شهاب طاهری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی