گنج سعادت

هر گنج سعادت که خدا داد به حافظ از یمن دعای شب و ورد سحری بود

گنج سعادت

هر گنج سعادت که خدا داد به حافظ از یمن دعای شب و ورد سحری بود

گنج سعادت

در این وبلاگ مطالب مفید،جالب و آموزنده ای در رابطه با شطرنج،کامپیوتر و فناوری اطلاعات،دین و مذهب،شعر و ادبیات، سرگرمی و... قرار خواهد گرفت.در صورتی که لینک های دانلود یا فایل های دانلود شده ، مشکلی دارد لطفا اطلاع دهید تا در اسرع وقت اصلاح شود. لطفا بنده رو از نظرات خودتون محروم نفرمایید.

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۶ ارديبهشت ۹۷، ۰۹:۲۲ - محمدی
    سلام
نویسندگان
وب سايت ختم قرآن مجيد وب سايت ختم صلوات

مصاحبه chessdom با ایپاتوف

جمعه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۳۰ ب.ظ
 
 

ایپاتوف در مسابقات کاپل لا گراند خوش درخشید و توانست عنوان استاد بزرگی را به

دست آورد.پیش از این او عنوان استاد بین المللی شطرنج را داشت.

در زیر مصابحه ای با او انجام شده است.

...برای موفقیت در کاپل لا گراند به شما تبریک می گوییم

ایپاتوف :

متشکرم.در حقیقت اصلاً انتظار همچین نتیجه ای را در این تورنومنت نداشتم.

هدف اصلی من در این مسابقات نشان دادن سطح خوبی از شطرنج بود و می خواستم از

مسابقات لذت ببرم.

 

...گرفتن مدال از مسابقه ای بزرگ و اروپایی چه حسی دارد؟

ایپاتوف :

من واقعاً خوشحالم و به این مقام افتخار می کنم.باورش برایم سخته .این تورنومنت از قوی ترین مسابقات

آزاد شطرنج در جهان است و هر سال که برگزار می شود چیزی بالغ بر 80 استادبزرگ ، 70

استاد بین المللی و 30 شطرنج باز عنوان دار در آن حضور دارند .

از این فرصت استفاده میکنم و از برگزار کنندگان این تورنومنت تشکر میکنم .سطح مسابقات بسیار بالا

بود و همه ی شطرنج بازان حاضر واقعاً عالی بودند.

...شما توانستید استاد بزرگ ژیگالگو ، استادبزرگ لئون هیوس را شکست دهید و با ساسیکران

مساوی کردند .کلید چنین موفقیت ها و نمایش های خوب چه بود؟

ایپاتوف :

کلید این سوال بسیار واضح است .من آمادگی خیلی زیادی داشتم.باید از مربیان خوبم هم تشکر کنم .

از پدر و مادرم هم بسیار ممنونم که شرایطی عالی رو برای من فراهم کردند.

 

... شما همچنین در اسپانیا در رده ی زیر 18 سال جزء بهترین ها هستید.برنامه ای برای بازی در تیم های

ملی دارید؟

ایپاتوف :

البته ، آرزوی من بازی برای اسپانیا در المپیاد جهانی است.فدراسیون شطرنج اسپانیا شطرنج بازان

عالی ای دارد که شیروف و وایخو و سالگادو از بهترین ها هستند.

وارد شدن به جمع 5 شطرنج باز برتر اسپانیا مشکل است ولی هیچ چیز غیر ممکن نیست.

من سخت کار میکنم تا به این هدف برسم.

...برنامه ی بعدی شما چیست؟

 

ایپاتوف : مسابقات آزاد تسونیکی و تورنومنتی در لهستان و مسابقات اوکراین در پیش است.که

خود را برای این مسابقات آماده میکنم.

...شما شطرنج هم تدریس میکنین؟

ایپاتوف :

بله در این زمینه بسیار تلاش میکنم .برای شاگردان همه ی مسائل را توضیح می دهم.

در حقیقت شاگردان با استعداد زیادی دارم که به آنها افتخار میکنم.

 

Alexander Ipatov

منبع:chessdom

منبع:ماهنامه شطرنج
 

  • سید شهاب طاهری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی