گنج سعادت

هر گنج سعادت که خدا داد به حافظ از یمن دعای شب و ورد سحری بود

گنج سعادت

هر گنج سعادت که خدا داد به حافظ از یمن دعای شب و ورد سحری بود

گنج سعادت

در این وبلاگ مطالب مفید،جالب و آموزنده ای در رابطه با شطرنج،کامپیوتر و فناوری اطلاعات،دین و مذهب،شعر و ادبیات، سرگرمی و... قرار خواهد گرفت.در صورتی که لینک های دانلود یا فایل های دانلود شده ، مشکلی دارد لطفا اطلاع دهید تا در اسرع وقت اصلاح شود. لطفا بنده رو از نظرات خودتون محروم نفرمایید.

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۶ ارديبهشت ۹۷، ۰۹:۲۲ - محمدی
    سلام
نویسندگان
وب سايت ختم قرآن مجيد وب سايت ختم صلوات

مصاحبه با یی فان ، قهرمانی شطرنج بانوان جهان

جمعه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۲۵ ب.ظ
 
 

یی فان ، قهرمان بانوان جهان در سال 2010 شد.

در زیر مصاحبه ای با این قهرمان چینی انجام شده است که توجه شما رو به این مصاحبه

جلب می کنیم :

هدف شما قبل از شروع مسابقات قهرمانی جهان چه بود؟آیا فقط به قهرمانی فکر می کردید؟

یی فان :

اینطور نیست . من می خواستم در تک تک بازی ها بهترین باشم و بهترین بودن تنها هدف من بود.

 

چه کسی به شما کمک میکنه آیا مربی ای دارین؟

یی فان :

تیم ما مربیانی داره که بهمون کمک می کنند .من در طول این مسابقات مربی شخصی نداشتم.

 

قبل فینال چه حسی داشتید:

یی فان :

خیلی عادی بودم و بازی فینال برای من مثل سایر بازیها در دورهای قبل بود.

 

مادرتون در سالن مسابقات حضور دارند و دائم از شما عکس میگیرن.ایشون برای خبرگزاری ای

کار میکنن؟

یی فان :

نه این طور نیست .مادرم برای آرشیو عکسهای من در منزل عکس میگیرن.

 

بعد از این مسابقات تورنومنت بعدی که شرکت میکنین کدوم تورنومنت هست؟

یی فان :

شاید گیبرالتار باشه.البته هنوز قطعی نیست ولی احتمالش وجود داره.

 

دو شطرنج باز چینی در دور نهایی حضور دارن . این رو چطور ارزیابی میکنین؟

یی فان :

ما خیلی خوشحالیم که این نتیجه به دست اومده من برای هم تیمی ا م هم خوشحالم .قبل از این مسابقات

ما در مسابقات آسیایی و تورنومنت های دیگر هم با هم بودیم .تیم ما آموزش های خوبی دیده

البته با این حال برای مسابقات قهرمانی نتوانستیم آن طور که می خواستیم آماده بشیم.

 

هر روز چقدر به تمرین می پردازین :

یی فان :

روزی چهار یا پنج ساعت تمرین می کنم البته آخر هفته ها کمتر تمرین می کنم.

 

از سوی دولت چین نیز به شما و شطرنج اهمیت داده می شه؟

یی فان :

مدیر تیم همه جا با ماست و دولت و مردم از موفقیت های تیم خوشحالن و ما رو حمایت میکنن.


منبه: ماهنامه شطرنج

  • سید شهاب طاهری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی